[CANUFNET] CUFC11/CCFU11

Mike Rosen MRosen at treecanada.ca
Mon Mar 31 08:34:50 EDT 2014

If you're having trouble viewing this email, you may see it online<http://t.e2ma.net/message/ikjde/aamafe>.

Share this: [http://app.e2ma.net/media/themes/default/img/socialnetworks/email.png] <http://t.e2ma.net/share/outbound/e/ikjde/aamafe> [http://app.e2ma.net/media/themes/default/img/socialnetworks/twitter.png] <http://t.e2ma.net/share/outbound/t/ikjde/aamafe> [http://app.e2ma.net/media/themes/default/img/socialnetworks/facebook.png] <http://t.e2ma.net/share/outbound/f/ikjde/aamafe> [http://app.e2ma.net/media/themes/default/img/socialnetworks/linkedin.png] <http://t.e2ma.net/share/outbound/l/ikjde/aamafe>

[http://d31hzlhk6di2h5.cloudfront.net/20140328/dd/a1/8f/21/a9d21d790a4e2ebb9194f7b5_280x166.jpg]

[http://d31hzlhk6di2h5.cloudfront.net/20140328/ba/b9/ff/5a/3662b701347d85e7b9bf71c6_120x83.jpg]

QUICK LINKS

Register for the Conference<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/aqevmb>

Submit your Abstract<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/qifvmb>

Book your Accommodation<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/6agvmb>

Sign up for our Newsletter<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/m3gvmb>

Greetings!
The 11th Canadian Urban Forest Conference (CUFC11) will take place in the beautiful city of Victoria, British Columbia, from Tuesday September 30 – Thursday October 2, 2014.  Visit the  conference website<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/2vhvmb> for full conference details.
The theme for the upcoming conference is ‘Urban Forests by Design’, focusing discussion on Canadian urban forestry practices and encouraging dialogue between professional and community groups on innovative urban forest strategies, policies, technologies, and management practices.
Registration for the conference is now open!  Please visit the  registration webpage<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/ioivmb> for more information and to book your place today.  The early bird rate is now available!  For students interested in attending the Conference, the Craig Huff Bursary<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/ygjvmb> is available to fund their trip to the Conference! Click here to apply<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/e9jvmb>!
If you are interested in presenting at this exciting conference, the call for abstract submissions is open until May 2, 2014.  Please visit the  call for presentations webpage<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/u1kvmb> for more details.
The conference will be held at the  Victoria Conference Centre<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/aulvmb> , adjacent to the Fairmont Empress Hotel.  All guests attending the conference can  of the preferred rate at the Fairmont Empress Hotel, visit the  accommodation webpage<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/qmmvmb> for more information.
We hope to see you in Victoria this coming fall!
To contact us please email  CUFC11 at victoria.ca<mailto:CUFC11 at victoria.ca>
Sincerely,
CUFC11 Executive Committee

Bonjour,

La 11e Conférence canadienne sur la forêt urbaine (CCFU11) aura lieu dans la magnifique ville de Victoria (Colombie-Britannique), du mardi 30 septembre au jeudi 2 octobre 2014. Visitez le site Web de la conférence<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/6envmb> pour plus de renseignements à ce sujet.

Le thème de la conférence est Concevoir les forêts urbaines; il vise à encourager les discussions sur les pratiques de foresterie urbaine au Canada et un dialogue entre les professionnels et les groupes communautaires sur des stratégies, politiques, technologies et pratiques de gestion innovatrices dans le domaine de la foresterie urbaine.

Vous pouvez maintenant vous inscrire à la conférence. Veuillez visiter la page d'inscription<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/m7nvmb> pour obtenir de plus amples renseignements et réserver votre place aujourd'hui. Vous pouvez présentement profiter d'un taux préférentiel pour inscription précoce.

Si vous êtes intéressé(e) à faire une présentation lors de cette importante conférence, vous pouvez soumettre un résumé jusqu'au vendredi le 2 mai 2014. Veuillez visiter la page de soumission des résumés<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/2zovmb> pour plus de détails. Pour les étudiants intéressés à assister à la Conférence, le Bourse Craig Huff<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/ispvmb> est disponible pour financer leur voyage à la Conférence! Cliquez ici pour envoyer une demande<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/ykqvmb>!

La conférence aura lieu au Victoria Conference Centre<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/edrvmb>, qui est adjacent à l'hôtel Fairmont Empress. Tous les participants à la conférence peuvent profiter du taux préférentiel de l'hôtel; visitez la page d'hébergement<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/u5rvmb> pour plus de renseignements.

Nous espérons vous voir à Victoria cet automne!

Pour communiquer avec nous, envoyez un courriel à CUFC11 at victoria.ca<mailto:CUFC11 at victoria.ca>.

Veuillez agréer nos plus sincères salutations.

Le comité exécutif de la CCFU11

[http://d31hzlhk6di2h5.cloudfront.net/20140328/3b/99/c9/e5/bc9c819a5830f7edc81159d3_188x82.jpg]

[http://d31hzlhk6di2h5.cloudfront.net/20140328/72/e5/80/2d/8074289ba95780bc32228528_307x82.jpg]

De Armond Management Ltd.

2661 Queenswood Drive | Victoria, British Columbia V8N 1X6 CA
This email was sent to mrosen at treecanada.ca<mailto:mrosen at treecanada.ca>. To ensure that you continue receiving our emails, please add us to your address book or safe list.

manage<https://app.e2ma.net/app2/audience/signup/1753029/1732032/250278336/?v=a> your preferences | opt out<http://t.e2ma.net/optout/ikjde/aamafe?r=aHR0cHM6Ly9hcHAuZTJtYS5uZXQvYXBwMi9hdWRpZW5jZS9vcHRfb3V0LzE3NTMwMjkvMTczMjAzMi8yNTAyNzgzMzYvP3Y9YQ==> using TrueRemove®.

Got this as a forward? Sign up<https://app.e2ma.net/app2/audience/signup/1753029/1732032.6870464/?v=a> to receive our future emails.
[http://cdn.e2ma.net/userdata/images/powered/poweredby_regular.png]<http://t.e2ma.net/click/ikjde/aamafe/aysvmb>