[homeles_ot-l] HOMELESSNESS PARTNERING STRATEGY (HPS)-TELEFORUM SERIES

Heringer, Denise Denise.Heringer at ottawa.ca
Tue Feb 16 16:04:02 EST 2010

 La version française suit

> HOMELESSNESS PARTNERING STRATEGY (HPS)
> TELEFORUM SERIES
>
> HPS partners are invited to participate in this Teleforum opportunity which combines the Web-based viewing of PowerPoint presentations with the interactivity and accessibility of an audio teleconference.
>

> Thursday, February 25, from 12:00 to 1:30 p.m. EST (Ottawa time).
>

> Raising the Roof Presents:
> Youth Homelessness in Canada: The Road to Solutions Report and an Invitation to Join the Toque Campaign

> [...]

This e-mail originates from the City of Ottawa e-mail system. Any
distribution, use or copying of this e-mail or the information it
contains by other than the intended recipient(s) is unauthorized.
If you are not the intended recipient, please notify me at the
telephone number shown above or by return e-mail and delete
this communication and any copy immediately. Thank you.

Le présent courriel a été expédié par le système de courriels de
la Ville d'Ottawa. Toute distribution, utilisation ou
reproduction du courriel ou des renseignements qui s'y trouvent
par une personne autre que son destinataire prévu est interdite.
Si vous avez reçu le message par erreur, veuillez m'en aviser par
téléphone (au numéro précité) ou par courriel, puis supprimer
sans délai la version originale de la communication ainsi que
toutes ses copies. Je vous remercie de votre collaboration.