[homeles_ot-l] FW: Holiday Hockey Equipment Giveaway - Don d'équipement de hockey pour les Fêtes

Bruce Ransom bransom at wabano.com
Mon Dec 12 09:48:42 EST 2011

From: Kim Morf
Sent: Monday, December 12, 2011 9:35 AM
To: internalall
Subject: FW: Holiday Hockey Equipment Giveaway - Don d'équipement de hockey pour les Fêtes

FYI... Free hockey equipment!!!

Cheers,
Sary
Sary Som, RN BScN
Public Health Nurse
Ottawa Public Health Department
Ottawa Health Promotion and Disease Prevention Branch
Chronic Disease & Injury Prevention Division
100 Constellation Cr., Ottawa, ON K2G 6J8
Tel.: 613-580-6744, ext. 15439
Toll free: 1-866-426-8885  fax: 613-580-9653
e-mail: sary.som at ottawa.ca<mailto:sary.som at ottawa.ca>

This e-mail originates from the City of Ottawa e-mail system. Any distribution, use or copying of this e-mail or the information it contains by other than the intended recipient(s) is unauthorized. If you are not the intended recipient, please notify me at the telephone number shown above or by return e-mail and delete this communication and any copy immediately. Thank you.

Le présent courriel a été expédié par le système de courriels de la Ville d'Ottawa. Toute distribution, utilisation ou reproduction du courriel ou des renseignements qui s'y trouvent par une personne autre que son destinataire prévu est interdite. Si vous avez reçu le message par erreur, veuillez m'en aviser par téléphone (au numéro précité) ou par courriel, puis supprimer sans délai la version originale de la communication ainsi que toutes ses copies. Je vous remercie de votre collaboration.