[homeles_ot-l] FW: Overdose prevention

Lynne Browne lynnebrowne at endhomelessnessottawa.ca
Fri Sep 21 15:58:02 EDT 2012

FYI from Ottawa Public Health

LYNNE BROWNE

Executive Director

Alliance to End Homelessness Ottawa

Please update your files to show:

171 George Street, Ottawa ON K1N 5W5

613-241-1573, ext. 314

lynnebrowne at endhomelessnessottawa.ca

From: Pettes, Rita [mailto:Rita.Pettes at ottawa.ca]
Sent: September-21-12 3:52 PM
To: 'lynnebrowne at endhomelessnessottawa.ca'
Cc: Dias, Rick
Subject: Overdose prevention

Hi Lynne;

Could you please post this information on the homelessness list serve?

Thank you

Rita Pettes

Public Health Nurse

Ottawa Public Health

9613) 580-2424  EXT. 22525

This e-mail originates from the City of Ottawa e-mail system. Any
distribution, use or copying of this e-mail or the information it contains
by other than the intended recipient(s) is unauthorized. If you are not the
intended recipient, please notify me at the telephone number shown above or
by return e-mail and delete this communication and any copy immediately.
Thank you.

Le présent courriel a été expédié par le système de courriels de la Ville
d'Ottawa. Toute distribution, utilisation ou reproduction du courriel ou des
renseignements qui s'y trouvent par une personne autre que son destinataire
prévu est interdite. Si vous avez reçu le message par erreur, veuillez m'en
aviser par téléphone (au numéro précité) ou par courriel, puis supprimer
sans délai la version originale de la communication ainsi que toutes ses
copies. Je vous remercie de votre collaboration.